21 septembrie 2012

De ce am ales Candy de la Prada?


Haideti sa va spun povestea mea! Ma intorceam dintr-o vacanta binemeritata din Grecia, iar in drumul spre casa am oprit putin la Free Shop-ul de la granita dintre greci si bulgari.

Am ajuns acolo si cum sunt o impatimita a parfumurilor, m-am oprit la raionul de femei si am inceput sa ma bucur de mirosurile incantatoare ce ma inconjurau. Unul m-a incantat insa foarte mult si nu m-am putut abtine sa nu ma dau cu el. Avand in vedere ca mi s-a parut foarte scump nu l-am cumparat.

Am revenit in autocar si mare mi-a fost mirarea cand majoritatea celor de acolo au ramas surprinsi de mirosul persistend si imbietor al parfumului meu. Eram foarte fericita si mi-am adus aminte imediat ...Candy de la Prada..cum era sa uit?...pentru ca de atunci a devenit parfumul meu preferat!

Ce mi-a placut la Candy de la Prada? 

Prada Candy este un parfum care mentine un echilibru olfactiv care combina intr-un mod exceptional ingredientele de inalta calitate in proportii excesive. Accentuata de moscul alb, aroma nobila de benzoina este insotita de un acord modern de caramel pentru a conferi parfumului o amprenta unica.

Este un parfum sofisticat si elegant, care te face remarcata. Mirosul lui are note calde, dulci, balsamice, care se aseamana cu mierea delicat aromata cu vanilie. O explozie de caramel.
  
Prada Candy este foarte potrivit pentru femeia indrazneata si pasionata de viata, la fel cum sunt si eu.

Am achizitionat parfumul de la Sephora. Pretul este putin cam piperat, dar merita din plin! ;)

In continuare, va propun si o tinuta in stilul Prada Candy. Ce ziceti? Vi se potriveste?




Niciun comentariu: