28 martie 2013

Geanta - micul meu univers feminin!


In etapa a XII-a a competitiei Spring SuperBlog 2013, Reeija - sponsorul probei, ne invita sa amintim un anumit moment din viata noastra legat de geanta preferata si secretele ascunse in ea.

Subiectul este cu atat mai interesant si mai placut, cu cat gentile sunt o mare pasiune de-a mea. 

Geanta, pe langa faptul ca este un accesoriu fara de care o tinuta vestimentara nu ar fi completa, ea spune foarte multe despre personalitatea fiecarei femei.

Fie ca merg la birou, la shopping sau la o iesire in oras cu prietenii, geanta este nelipsita din viata mea.

Pentru mine nu este atat de important sa port o geanta oarecare, cat sa port una care sa ma caracterizeze si sa-mi satisfaca nevoile, dar mai ales sa ma puna in valoare.

Criteriile dupa care imi aleg geanta sunt: dimensiunea, stilul, culoarea, forma si bineinteles tendintele in moda.

Iata tipul meu de geanta preferat:

Ce-mi place atat de mult la aceasta geanta? In primul rand ca este spatioasa, moderna si se potriveste la aproape orice tip de tinuta: fie office sau casual.

In ceea ce priveste gentile iubesc brandurile romanesti, de aceea magazinul online de posete din piele veritabila reeija.ro este locul care ma face sa ma simt ca o regina in micul meu univers feminin...si legat de acest univers feminin creat de genti, as vrea sa va povestesc o mica intamplare haioasa pe care am avut-o in urma cu ceva timp.

Se spune ca fiecare femeie pastreaza un mic secret in interiorul gentii sale, care ar trebui sa constituie proprietate "proprie si personala".

Ei bine, prietenului meu i-au ajuns aceste cuvinte la ureche si mult timp la rand imi spunea sub forma de gluma “Stiu de ce esti fericita azi, se datoreaza micului tau secret!”.

De cele mai multe ori nu intelegeam ce vrea sa spuna prin asta si intr-o zi mi-am facut curaj si l-am intrebat ce intelege el prin acest mic secret.

Raspunsul lui a venit foarte prompt si in acelasi timp m-a amuzat teribil. A spus: “La cat de grea este geanta, cred ca este plina cu ciocolata!”, a raspuns asta, stiind ca ciocolata este o alta mica placere nevinovata de-a mea. :)

(Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: