10 martie 2013

Moda trece, stilul ramane

 
Sursa: www.style247.ro
Femeile sunt fascinate de tot ce inseamna moda, dar cu totii stim ca moda se schimba odata cu anotimpul, iar ceea ce ramane neschimbat la toate dintre noi este stilul vestimentar pe care ni l-am ales si care bineinteles ne caracterizeaza si spune foarte multe despre noi.

Consider ca mai important decat a fii super fashion este sa stii sa porti cu atitudine orice tinuta, indiferent daca mai este sau nu la moda. Daca te simti bine si esti mandra de ceea ce porti asta se va vedea si va transmite celor din jur atitudinea ta pozitiva si te va pune mereu intr-o lumina buna fata de ceilalti.

Stilul este foarte important, pentru ca se stie ca haina il face pe om. Mai mult decat atat ceea ce purtam poate spune foarte multe si despre personalitatea noastra.

Eu mi-am ales stilul vestimentar si in ultima perioada, de cand am aflat despre acest magazin online de haine de dama Style 24/7, imi cumpar foarte des de la ei.



Imi este mult mai comod si la indemna sa comand online, plus ca au foarte multe modele de hainute la preturi foarte bune si este imposibil sa nu imi cumpar ceva luna de luna. Au si boutique deschis pe Lipscani, dar eu prefer online.

De curand au adus produse din Colectia de Primavara 2013, de la jachete de piele, rochii elegante, bluze cu imprimeuri deosebite, pantaloni, genti pana la accesorii de tot soiul.

Daca ar fi sa fac un top al lucrurilor pe care vreau sa le achizitionez cat de curand, iata ce as cumpara:



Sursa: www.style247.ro

Geanta Donna Bej
 
Sursa: www.style247.ro

 Curea pastel




Sursa: www.style247.ro

 Bratari Golden Pearls
Sursa: www.style247.ro

Style 24/7 are haine de dama foarte frumoase si in trend. Voi ce parere aveti?




Niciun comentariu: