31 martie 2013

Partener media in SuperBlog

Iata ca am ajuns si la ultima proba din competitia Spring SuperBlog 2013. In calitate de blogger participant pot sa va spun ca mi-a facut placere sa ma numar printre cei care s-au dedicat si au scris, mai mult sau mai putin inspirat, despre probele inscrise in concurs.

Nu ma astept sa castig vreun premiu pus in joc, pentru ca drept sa va spun nu m-am gandit nicio secunda la acest lucru in momentul cand m-am inscris in competitie. Pentru mine totul a fost o provocare, ce a avut ca scop dorinta de a-mi cunoaste limitele si pot sa va spun ca acest concurs m-a ajutat sa-mi recapat si increderea in mine.

De cand ma stiu am fost atrasa de latura aceasta mai creativa, pentru ca imi place sa scriu, sa compun si sa ma dedic mereu in activitati noi, care sa ma ajute sa realizez ceva original si atractiv.

Despre competitia SuperBlog am aflat abia anul acesta, desi ulterior am descoperit ca a fost lansata in 2008 si a devenit o traditie ca an de an sa se alature noi bloggeri, care au facut competitia cunoscuta si in randul altora.

Ma bucur sa fac parte din aceasta comunitate de superbloggeri care s-a format de-a lungul anilor si care se ghideaza dupa valori si principii comune.

Tin sa multumesc tuturor sponsorilor care au facut posibila aceasta competitie: Farmec, Jolidon, MarketOnline, Editura Nemira, Borealy Gifts, Reeija.ro, Agentia de Turism Paralela 45 si Elegantine.


De asemenea si partenerilor media: TVR2, RadioLynx, 121.ro, Mujer, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, toateBlogurile, RSS Pub si ZeList Monitor.

Una dintre temele (la alegere) propuse pentru aceasta proba presupune a descrie modul in care ne-am recomanda ca potential partener media in viitoarea editie SuperBlog.

In primul rand, prin partener media inteleg colaborarea pentru promovarea si dezvoltarea unui proiect, in cazul de fata competitia SuperBlog.

Modalitatea prin care as comunica si as face cunoscuta aceasta competitie, ar fi mai mult prin scris decat prin publicitate. De ce? Foarte simplu. In general oamenii sunt interesati de detalii, cum ar fi benefiicile proiectului, dar si scopul lui.

Pentru asta as cauta sa ma documentez cat mai bine, pentru a putea sustine proiectul in mod editorial cat mai consistent.

As crea chiar o categorie speciala numita SuperBlog, unde as adauga mereu articole cu detalii despre stadiul competitiei si probele inscrise in concurs. 

In cazul meu, ideea de a ma inscrie in SuperBlog a venit in urma citirii unei stiri care prezenta foarte multe detalii despre proiect. Un simplu banner, nu cred ca mi-ar fi starnit suficienta curiozitate pentru a ma documenta mai mult si a dori chiar, sa fac fata acestei frumoase provocari.

Nu exclud si varianta promovarii prin adaugarea de bannere despre SuperBlog, dar consider ca simpla dispunere a logoului pe blog nu este suficienta.

As vedea aceasta colaborare foarte interactiva, prin care sa aduc in fata stiri, declaratii sau chiar interviuri in exclusivitate, iar cei interesati sa-si dea cu parerea. 

Totodata un mic spatiu branduit care sa contina diverse materiale video de la evenimentele desfasurate de competitia SuperBlog, consider ca ar fi foarte util in promovare.

Acestea fiind spuse, mi-ar face placere sa ma implic in promovarea si sustinerea campaniei de SuperBlog.

  (Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: