14 martie 2013

Ultima iubire...

Ultima iubire si singura mea fericire...esti tu. N-am nevoie de sapte povesti de dragoste, pentru a aprecia povestea pe care o am cu tine.

Este adevarat....nu ti-am mai scris de mult, inca de cand ne-am cunoscut si inca din timpul cand mi-era teama sa-ti recunosc in fata ca te plac. Povestea noastra de dragoste este unica in lume, este asa cum dintotdeauna am visat sa fie.

Nu pot uita nici acum ziua in care ne-am privit pentru prima oara in ochi si am vorbit vrute si nevrute de parca ne-am fi cunoscut de-o viata...si noi chiar ne-am cunoscut! Simt asta in fiecare zi si stiu ca menirea noastra a fost sa ne intalnim aici si sa traim fericiti impreuna pana cand moartea sau chiar o alta viata ne va regasi.

Recunosc ca ai stiut cum sa intri in inima mea si sa ramai acolo pentru totdeauna, pentru ca tu...esti singurul care stie sa ma tina de mana, singurul care stie cand sa-mi zambeasca si sa-mi ofere discret un sarut mult asteptat si un trandafir...esti cel care atunci cand credeam ca totul a luat sfarsit, mi-a aratat ca acesta este doar inceputul...Tu esti singurul care stie sa ma priveasca si sa ma faca sa am incredere, singurul care nu ma paraseste atunci cand posesivitatea pune stapanire pe mine...esti baiatul care atunci cand ma mangaie, stie cum sa o faca...esti unicul care mi-a demonstrat ca merita...esti acela dupa care as alerga pana la capatul lumii pentru a te regasi...esti cel care imi ofera ceva nemaipomenit...esti baiatul pe care mi-l doresc si oricate lucruri minunate a dat Dumnezeu pe aceasta lume, vreau sa ne bucuram impreuna de ele...

Pentru toate astea, astazi vreau sa-ti multumesc asa cum poate n-am facut-o niciodata...caci, de cand te-am cunoscut, toate noptile albe de tristete si singuratate, s-au transformat in nopti albe de fericire.

Primii fiori ai iubirii i-am simtit alaturi de tine. Tu m-ai schimbat. M-ai facut sa simt din nou. Cu tine am invatat ca fericirea este singurul lucru care se dubleaza cand il imparti, formand suflete pereche. Tu esti cel care m-a facut sa realizez ca lucrul cel mai important in viata e iubirea.

Inca de mica am visat sa traiesc o dragoste perfecta ca a noastra si am jurat ca atunci cand o voi gasi, voi da tot ce am mai bun din mine pentru a o pastra.

As vrea sa-ti spun ca datorita tie sunt fericita si fiecare zi cu tine este unica. Din ziua in care te-am cunoscut, am simtit caldura sufletului tau si-am vazut in ochii tai iubirea.

Noi doi am aparut fiecare in viata celuilalt intr-un moment in care aveam cu adevarat nevoie unul de altul.

Iti multumesc ca ai stiut sa primesti dragostea mea si ca mi-ai oferit in schimb sentimentele tale.

Te iubesc!

(Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013)

Niciun comentariu: