4 noiembrie 2013

Tenul acneic are acum rezolvare cu Gama Gerovital Plant Stop Acnee


Statisticile spun ca peste 90% dintre adolescenti vor suferi la un moment dat de acnee.

Un ten acneic este o problema majora pentru oricine se confrunta cu un ten cu imperfectiuni. Nici nu va inchipuiti cate momente frumoase se pot rata din aceasta cauza!

In liceu m-am confruntat si eu cu aceasta problema. Chiar daca de multe ori apelam la o alimentatie sanatoasa, la igiena zilnica a fetei si la mastile cu argila, problema mea tot nu avea rezolvare.

Singura solutie temporara, care ma ajuta sa scap de acest complex era fondul de ten. Tone de fond de ten imi acopereau zilnic fata, pentru ca eu sa ma simt fericita, dar fericirea mea nu dura mult. Asa s-a intamplat si in acea zi.


Il cunoscusem doar de cateva zile pe iubitul meu si stabilisem sa mergem impreuna la o expozitie de masini. Desi vremea nu era tocmai prietenoasa (o zi de sfarsit de noiembrie) am acceptat invitatia lui. Totul a decurs perfect pana intr-un punct.

Am plecat fericiti de la expozitia respectiva si am decis sa ne continuam intalnirea cu o plimbare prin parc. Aceasta decizie se pare ca nu a fost foarte inspirata, caci la cateva minute a inceput sa ploua torential. Ploaia nu a fost o problema in sine, dar faptul ca fondul de ten mi s-a scurs de pe fata, lasand la iveala cosurile inestetice a facut ca toata ziua respectiva sa fie un dezastru pentru mine.

A fost intr-adevar o experienta neplacuta, dar in prezent am depasit momentul si chiar am reusit sa scap de astfel de complexe. Motivul? Farmec a gasit solutia salvatoare, care te ajuta sa scapi de acnee in doar 4 saptamani. Este vorba despre Gama Gerovital Plant Stop Acnee, special conceputa pentru tenul cu imperfectiuni.

Cu o eficacitate antiacneica demonstrata clinic de 83%, produsele gamei Stop Acnee te scapa de acnee in doar 4 saptamani si te ajuta sa ai o piele sanatoasa si un chip luminos.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: